نسخه جدید وب سایت لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

نسخه جدید وب سایت لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

نسخه جدید وب سایت لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

نسخه جدید وب سایت لینگوگیم - آموزش زبان با بازی با ظاهری متفاوت و امکانات جدید راه اندازی شد. مهم ترین تغییر نسخه جدید اضافه شدن قابلیت قرار دادن مطالب آموزشی در سایت توسط کاربران (مدیران منتخب) لینگوگیم می باشد.

پس گذشت 2 سال از انتشار اولین نسخه اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی و جذب کاربرهای فراوان و کسب موفقیت های مختلف در زمینه دریافت مجوزها، تاییده های فنی و ثبت طرح به همراه نمایش در صفحه های اصلی مارکت های اندرویدی، نسخه جدید وب سایت لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی راه اندازی شد. در نسخه جدید سعی شده است که علاوه بر معرفی اپلیکیشن لینگوگیم به صورت کامل، سایر نیازهای کاربران نیز در نظر گرفته شود. این تصمیمات در راستای احترام هرچه بیشتر به کاربران و با توجه به نظرات و پیشنهادات آن ها صورت گرفته است.

در ادامه به معرفی بخش های مختلف نسخه جدید وب سایت لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی می پردازیم.

درباره اپلیکیشن  لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی تنها و اولین اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی از طریق بازی و رقابت فردی و گروهی در ایران می باشد. که از سطح مقدماتی تا پیشرفته را پوشش می دهد. لینگوگیم توانسته یادگیری زبان انگلیسی را از روش پر هزینه و غیر شاداب فعلی به سبک جدیدی که افراد با بازی و رقابت و یادگیری گروهی زبان خودشان را تقویت کنند تغییر دهد. لینگوگیم دارای الگوریتم جدیدی است که مورد تایید مراکز علمی کشور می باشد تا زبان انگلیسی برای همیشه وارد حافظه بلند مدت شما گردد.

بخش های مختلف نسخه جدید وب سایت لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

در صورتی که شما هم عضوی از خانواده بزرگ کاربران لینگوگیم هستید این مطلب رو برای سایر دوستان و کاربران ارسال کنید تا از تغییرات جدید وب سایت با خبر شوند. جهت اشتراک خبر در انتهای صفحه بر روی دکمه کپی کردن لینک صفحه کلیک کنید.

صفحه اصلی

در نسخه جدید وب سایت لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی سعی شده است صفحه اصلی اطلاعات کاملی را درباره اپلیکیشن لینگوگیم در اختیار کاربران قرار دهد. به همین دلیل سعی شده است قسمت کوچکی از هر بخش سایت در آن نمایش داده شود و بیشتر به معرفی اپلیکیشن بپردازیم. ظاهر صفحه اصلی نسبت به نسخه قبلی به صورت کامل تغییر پیدا کرده است. صفحه اصلی شامل چندین بخش می باشد.

اسلایدر جذاب

نمای اصلی وب سایت پس از باز شدن سایت است. در این قسمت معرفی اپلیکیشن به صورت کلی همراه با تصاویر و متن متحرکت نمایش داده می شود. (اسلاید ها به صورت خودکار عوض می شوند، اما می توانید به راحتی با حرکت دادن این قسمت تصاویر بعدی آن را هم مشاهده کنید)

معرفی بخش های اصلی لینگوگیم

در این قسمت معرفی اجمالی بخش های اصلی لینگوگیم صورت می گیرد که شامل آموزش لغت، آموزش مکالمه، آموزش گرامر و چت آموزشی می باشد. با کلیک روی هر گزینه توضیحات مربوط به آن نمایش داده می شود. همچنین در تلفن همراهی که در کنار این قسمت است، اسکرین شات همان بخش نیز نمایش داده می شود. (با کلیک بر روی هر بخش تصویر موبایل تغییر می کند).

دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی

لینک دانلود لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی به 3 صورت مختلف به صورت گرافیکی در اختیار شما قرار می گیرد. با کلیک بر روی دکمه های مارکت ها (کافه بازار و مایکت) وارد صفحه اپلیکیشن در مارکت مربوطه می شوید و از طریق آن می توانید توضیحات مربوط به اپلیکیشن به همراه تصاویر آن را مشاهده کرده و اقدام به نصب اپلیکیشن نمایید. در صورتی که اپلیکیشن های مارکت ها را ندارید و یا به هر دلیلی مایل به دریافت برنامه از آن ها نیستید روی دکمه دریافت مستقیم کلیک کنید تا اپلیکیشن را به صورت مستقیم از وب سایت رسمی لینگوگیم دریافت کنید.

پیشنهاد ما برای دانلود اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی دریافت مستقیم است. چون از این طریق علاوه بر دیدن ویژگی های نسخه جدید، تاریخچه سایر نسخه های برنامه را می بینید و مهم تر از آن برنامه رو زودتر از سایر دانلود می کنید. (توضحیات بیشتر را در ادامه خبر از بخش دانلود مطالعه کنید)

اسکرین شات های لینگوگیم

در این قسمت می تونید چندین تصویر از بخش های مختلف اپلیکیشن لینگوگیم رو در اندازه بزرگ مشاهده کنید. در لینگوگیم بخش های بسیار زیادی جهت یادگیر و سرگرمی وجود دارد اما به علت هرچه سریع تر لود (بارگذاری) صفحه اصلی سعی شده است تعداد تصاویر محدود باشد. اما سعی شده تصاویری انتخاب شوند که بتوانید با طراحی ظاهری اپلیکیشن و بازی های مختلف آن آشنا شوید. تصاویر به صورت خودکار و متحرک عوض می شوند، اما می توانید با حرکت تصاویر به سمت چپ یا راست بین آن ها پیمایش کنید.

عناوین بخش های مختلف لینگوگیم

در قسمت بخش های مختلف لینگوگیم  به صورت کلی و تیترگونه سعی شده بخش های مختلفی که در اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی وجود دارد به اختصار نوشته شود. در ادامه با تکمیل شدن سایت این گزینه به صفحات مختص خودشان لینک داده می شوند تا توضیحات تکمیلی هر بخش را به طور کامل مطالعه کرده و با آ نها آشنا شوید.

جدیدترین مطالب آموزشی

در این قسمت آخرین مطالب آموزشی که در قسمت آموزش زبان انگلیسی قرار می گیرد نمایش داده می شود. جهت خواندن توضیحات بیشتر درباره این بخش به ادامه خبر در بخش آموزش زبان مراجعه کنید.

آماری از بازی

در این قسمت آمار مختصری از بازی نمایش داده می شود که به صورت پویا به روز رسانی می شود. این امار شامل موارد زیر می شود:

  • تعداد کل کاربرانی که تا کنون در برنامه ثبت نام کرده اند.
  • تعداد کل مراحل موجود در بازی.
  • تعداد کل بازی های دو نفره ای که تا کنون انجام شده است.
جدیدترین اخبار و اطلاعیه ها

در این قسمت جدید خبرها و اطلاعیه های لینگوگیم نمایش داده می شود. برای دیدن سایر خبرها و اطلاعیه روی دکمه بیشتر کلیک کنید تا به صفحه اصلی خبرها و اطلاعیه ها منتقل شوید. برای دیدن توضیحات بیشتر درباره این بخش در ادامه خبر به خبرها و اطلاعیه ها مراجعه نمایید.

مجوزها، لایسنس ها و افتخارات

لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی فقط یک اپلیکیشن ساده آموزش زبان وسرگرمی نیست، طرح لینگوگیم ماه ها توسط تیم پروژه بررسی و پالایش شده است تا یک متد جدید در یادگیری زبان رو به کاربران ارائه بده. مهم ترین ویژگی لینگوگیم آموزش از طریق بازی و سرگرمی است که تونسته آموزش زبان رو از روش های پر هزینه و غیر شاداب فعلی به سبک جدیدی که افراد با بازی و رقابت و یادگیری گروهی زبان خودشان را تقویت کنند تغییر بده.

لینگوگیم دارای الگوریتم جدیدی است که مورد تایید مراکز علمی کشور می باشد تا زبان انگلیسی برای همیشه وارد حافظه بلند مدت شما گردد. از طریق این قسمت میتونید برخی از مجوزها، افتخارات و دستاوردهایی که لینگوگیم در این مدت کوتاه کسب کرده رو مشاهده کنید.

فوتر و منوی سایت

در بالای صفحه منوی ثابتی وجود دارد تا بتوانید به صورت سریع به بخش های مختلف سایت دسترسی داشته باشید. این منو در حالت موبایل به صورت مخفی است که با کلیک روی علامت 3 خط در قسمت بالا سمت راست منو رو مشاهده کنید.

در انتهای صفحه نیز فوتر سایت قرار دارد که عملکردی مشابه منو با گزینه های بیشتر را داراست. در این بخش لوگو و معرفی متنی کوتاه لینگوگیم وجود دارد. همچنین دکمه ورود به شبکه های اجتماعی لینگوگیم در پلتفرم های مختلف در دسترس قرار گرفته است. لینک قوانین و حریم خصوصی لینگوگیم نیز در فوتر سایت وجود دارد که می توانید مطالعه کنید.

آموزش زبان انگلیسی

یکی از جذاب ترین قسمت های نسخه جدید سایت برای کاربران، قسمت آموزش زبان انگلییسی در سایت می باشد.  در نسخه جدید وب سایت لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی کاربران منتخب بازی می توانند مطالب آموزشی درباره زبان انگلیسی را در سایت قرار دهند تا سایر کاربران اپلیکین و حتی خارج اپلیکیشن از آن ها استفاده کنند. این ویژگی باعث می شوند که مطالب آموزشی برای همیشه حفظ شوند و با سایرین به اشتراک گذاشته شوند.

امکان ثبت نظر نیز برای این مطالب وجود دارد که ازطریق آن کاربران می توانند به پرسش و پاسخ پیرامون موضوع مربوطه بپردازند.  طبیعی است که اگر مطالب قرار داده شده از کاربران دارای سطح مناسبی باشند مدالی برای آن ها در برنامه در نظر گرفته خواهد. برای اینکه چه کسانی می توانند عضو این بخش شوند از طریق اطاعیه، اطلاع رسانی خواند شد و شرایط آن اعلام می شوند.

همچنین مطالبی که توسط کاربران در این قسمت قرار داده می شوند با اسم خودشان در برنامه، در سایت نمایش داده می شود. به صورتی که در انتهای مطلب نام و سطح آن ها در بازی به همراه یک توضیح درباره نویسنده نمایش داده می شود که با کلیک بر روی آن صفحه پروفایل کاربر در اپلیکیشن لینگوگیم نمایش داده می شود.

خبرها و اطلاعیه ها

علاوه بر بخش اطلاعیه که در اپلیکیشن لینگوگیم وجود دارد، برخی از اطلاعیه ها نیز در سایت هم منتشر می شود. همچنین بعضی از کدهای هدیه فقط در سایت قرار داده می شود که میتونید از این طریق آن ها رو دریافت کنید.

با توجه به اینکه ممکن است برخی اخبار و یا کدهای فقط در سایت قرار داده شود، برای اینکه این اخبار و اطلاعیه ها رو از دست ندید، از بخش انتهای صفحه سایت در قسمت خبرنامه، آدرس ایمیل خودتون رو در کادر مربوطه وارد کرده و دکمه ارسال رو بزنید تا عضو خبرنامه وب سایت لینگوگیم شوید تا بلافاصله پس از هر خبر از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود.

آموزش بازی

در این صفحه آموزش بخش های مختلف بازی همراه با تصویر و به صورت کامل قرار داده می شود. در صورتی که با نحوه عملکرد هر بخش آشنایی ندارید و یا به تازگی برنامه رو نصب کردید حتما مطالب موجود در بخش آموزش بازی رو مطالعه کنید. همچنین نحوه رفع برخی مشکلات و سوالات پر تکراری که کاربران دارند نیز در این قسمت قرار داده خواهد شد. جهت هرچه سریع تر و راحت پیدا کردن آموزش ها، دسته بندی وجود دارد که می تواند آموزش های مربوط به همان بخش رو ببینید.

سوالات متداول

سوالات پر تکرار کاربران به همراه پاسخ آن در این بخش قرار داده شده است. در صورتی که برای استفاده از قسمتی از برنامه دچار مشکلی و ابهامی هستید، ابتدا از این بخش مشکلتون رو بررسی کنید. به احتمال 90 درصد پاسخ سوالتون رو خواهید یافت.  در صورتی که پس از مطالعه موارد این بخش همچنان مشکل داشتید، به بخش پشتیبانی درون برنامه پیام دهید تا کارشناسان لینگوگیم شما رو راهنمایی کنند.

ارتباط با ما

راه های ارتباطی با لینگوگیم در این قسمت قرار داده شده است. در صورتی که موردی وجود دارد که خارج از استفاده از لینگوگیم می باشد، می توانید از طریق فرم مربوطه پیام خودتون رو برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. جهت ارتباط قوی تر و بهتر، توصیه می کنیم که شماره تلفن خودتون رو هم د رکادر مربوطه وارد کنید.

دانلود

در این صفحه می تونید به راحتی نسخه آخر برنامه لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی رو دریافت کنید و ببینید که در نسخه آخر لینگوگیم چه تغییراتی انجام گرفته است. علاوه بر این تاریخچه تغییرات لینگوگیم در نسخه های مختلف نمایش داده می شود که میتونید مراحل پیشرفت و تغییرات لینگوگیم رو از این بخش مشاهده کنید. پیشنهاد لینگوگیم برای دانلود، دریافت مستقیم است.

با توجه به اینکه پروسه قرارگرفتن نسخه جدید در مارکت ها (کافه بازار، مایکت و ...) کمی زمان بر است، می تونید زودتر از بقیه از طریق دریافت مستقیم نسخه آخر برنامه رو دریافت کنید.

قوانین و حریم خصوص لینگوگیم

لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی هم مانند تمام برنامه ها و بازی ها قوانین خاص خود را دارد که کاربران باید آن ها رو رعایت کنند. شرایط و قوانین لینگوگیم رو میتونید از این بخش مطالعه کنید.

 

سفارش طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن

تیم توسعه دهنده لینگوگیم علاوه طراحی اپلیکیشن های کاربردی، در زمینه طراحی سایت نیز فعال است. در صورتی که مایل به داشتن اپلیکشین و یا سایت برای کسب و کار خود و یا حتی به صورت شخصی هستید، می توانید به تیم با تجربه شرکت طراحی سایت، اپلیکیشن و سئو بهنیا اعتماد کنید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

لینگوگیم

لینگوگیم

لینگوگیم متفاوت ترین روش آموزش زبان انگلیسی با بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. پر کردن کادرهای ستاره دار الزامی است.