ثبت لینگوگیم به عنوان طرح منحصر به فرد در پارک علم و فناوری

ثبت لینگوگیم به عنوان طرح منحصر به فرد در پارک علم و فناوری

ثبت لینگوگیم به عنوان طرح منحصر به فرد در پارک علم و فناوری

لینگوگیم به عنوان یک طرح منحصر به فرد در پارک علم و فناوری ثبت شده است و متدهای جدید طراحی شده در لینگوگیم توسط کارشناسان این مجموعه مورد تایید قرار گرفته است.

طرح و ایده لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی قبل از اجرا بارها توسط تیم کارشناسی این مجموعه مورد بررسی، بازبینی قرار گرفته است. قبل از انتشار لینگوگیم، بخش های طراحی شده آن چندین بار توسط کاربران مختلف تست و نتیجه آن ارزیابی شده است تا بهترین نسخه و وضعیت رو در اختیار شما عزیزان قرا بدهیم. لینگوگیم حتی پار رو از تست های شخصی فراتر گذاشته است و طرح و ایده خود را به پارک علم و فناوری جهت بررسی های بیشتر و کارشناسی تر ارائه داده است.

پارک علم و فناوری چیست

پارک علم و فناوری
 

پارک‌ علم و فناوری، نهادی اجتماعی و جایگاهی برای توسعه نوآوری‌های دانش محور از طریق مساعدت در تشکیل و تقویت بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط (SMEs)، که بخشی از راهبرد اندیشمندانه و هماهنگ برای توسعه ملی محسوب می‌شوند.

امروزه پارک‌های علم و فناوری نقش بسیار عمده‌ای در پیشبرد اقتصاد جهان ایفا می‌کنند و علاوه برامکان فعالیت شرکت‌های کوچک ومتوسطِ دانش‌محور و کارآفرین در یک محیط اقتصادی، بستر لازم را جهت انتقال و توسعه فناوری، تولید با ارزش‌افزوده بالا، جذب سرمایه‌گذارخارجی و ورود کارآفرینان  به بازارهای جهانی را فراهم می‌نماید.

 

لینگوگیم در پارک علم و فناوری

مراحل ساخت و طراحی و پیاده سازی لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی زیر نظر مستقیم پارک علم و فناوری قرار دارد و تمامی مراحل از لحاظ برنامه نویسی و روانشناسی و متد یادگیری و خلاقیت های علمی مورد بررسی متخصصان این نهاد بین الملی قرار گرفته است.

طرح اولیه لینگوگیم در پارک علم و فناوی دو مرحله مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت. در مرحله اول به جزئیات آن پرداخته شد که لینگوگیم توانست از جهت های مختلف طرح خود را اثبات نماید. در مرحله دوم که مرحله نهایی است توسط چندین مدیر اصلی و کارشناس خبره مورد بررسی قرار گرفت که لینگوگیم این مرحله را هم به خوبی پشت سر گذاشت.

برخی از ویژگی های اصلی طرح لینگوگیم

  • طرح بازی لینگوگیم بر اساس متد روانشناسی و ساختار حافظه بلندمدت و کوتاه مدت طراحی شده تا لغت ها به راحتی از حافظه کوتاه مدت به حافظه بلند مدت و دائمی انتقال پیدا کنند.
  • لینگوگیم توانسته است با طرح خود، یادگیری زبان رو از روش های سنتی و خسته کننده قدیمی به یک روش سرگرم کننده و هیجان انگیز تبدیل کند.
  • مراحل و بخش های لینگوگیم با جدید ترین سبک های روز دنیا طراحی و ساخته شده و در آن از متخصصان و روانشناسان و گرافیست ها مشاوره و استفاده می شود.
  • همچنین محتوا های لینگوگیم با حساسیت و بررسی های دقیق نوشته و در اختیار تیم های برنامه نویس قرار می گیرد تا مهارت های مختلف زبان را بتواند پوشش دهد.
  • گیمیفیکیشن بودن ساختار برنامه (آموزش در قالب بازی، رقابت و هیجان همراه با کسب امتیاز و جایزه)
  • مناسب برای تمام سنینی که قابلیت خواندن دارند.

 

معرفی لینگوگیم در ضمیمه کلیک روزنامه جام جم

همچنین اپلیکیشن لینگوگیم - بازی آموزش زبان انگلیسی در ضمیمه کلیک از روزنامه جام جم که مخصوص به فناوری اطلاعات و دیجیتال است به عنوان نرم افزار کاربردی 2023 معرفی شد. جهت اطلاعات بیشتر درباره این موضوع روی لینک زیر کلیک کنید.

معرفی لینگوگیم در ضمیمه کلیک روزنامه جام جم

 

لطفا نظرات خود را درباره این مطلب از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

لینگوگیم

لینگوگیم

لینگوگیم متفاوت ترین روش آموزش زبان انگلیسی با بازی و سرگرمی

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. پر کردن کادرهای ستاره دار الزامی است.